Ostutingimused - Kadari veebipood

Ostutingimused - Kadari veebipood

Ostutingimused - Kadari veebipood

Ostutingimused - Kadari veebipood

Ostutingimused - Kadari veebipood
Ostutingimused - Kadari veebipood
Kategooriad
Võilillesalv

Ostutingimused

OSTUTINGIMUSED

1. Üldtingimused

1.1. Kaire Aren´ile  kuulub  Kadari Veebipood.
1.2. Tingimused kehtivad õigussuhetele,  mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil www.kadari.ee
 asuva ostukeskkonna (edaspidi Veebipood) omaniku Kaire Aren  (edaspidi Müüja) vahel seoses Veebipoest  toodete ostmisega.
 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3. Müüja andmed: Kaire Aren , Rohuaia 21,  Rakvere, 44310. Reg. nr. 11781868.

2. Hinnad

2.1. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik Veebipoes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes.
2.2. 
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
2.3. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

 

3. Tooted ja saadavus

3.1. Veebipoes kuvatavad Tooted on reeglina laos olemas. Nimetatud Toodete saadavust ei tagata,
kuna see võib olla ekslik seoses võimalike tehniliste probleemidega Veebipoe programmides.
3.2. Juhul, kui Klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et antud Toode laost puudub, kontakteerub Veebipoe töötaja Kliendiga
ja pakub välja asendustoote,võimaliku uue kohaletoimetamise aja või tagastab
Kliendile ostusumma esimesel võimalusel mõistliku aja jooksul,
kuid mitte hiljem kui 2 päeva pärast Kliendi teavitamist toote puudumise kohta (juhul, kui makse on eelnevalt laekunud).
3.3. Veebipoes kuvatavate fotode värvid võivad mingil määral erineda  sõltuvalt ekraaniseadetest.

4. Ostu sooritamine

4.1. Klient valib Veebipoes välja soovitud toote ning lisab selle ostukorvi klikkides nupul “Lisa ostukorvi”.
4.2. Tellimuse vormistamiseks kliki nupul  "Ostukorv", sisesta sooduskood  (kampaania korras antud kood ) või lisa kinkekaardi soov.

Sisesta nõutud andmed  ja kinnita tellimus.
4.3. Pärast tellimuse kinnitamist saadab Veeebipood Kliendi e-postile tellimuse kinnituse.
4.4.Maksekorraldusele kirjutada selgituseks tellimuse arve number. Arve saadetakse Teile ka koos tellitud kaubaga.
4.5. Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.
4.6. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.
4.7. Müüja ei vastuta tellimuse  täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse
või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

5. Makseviisid

5.1. Tellimuse eest saab maksta läbi  pangalinkide, mida pakub Maksekeskus AS  - Eesti: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
5.2. Tellimuste  eest saab  turvaliselt  tasuda arve alusel Eesti pankade abil  (LHV pank).
5.3 Tellimuse eest on võimalik tasuda järelmaksuga või "maksa hiljem" makseviisiga.
Indivy Slice 3 - teenust saavad kasutada Inbank AS kliendid, Liisi ID - teenust saavad kasutada Holm Bank AS kliendid)

5.4. Tellimuste eest on võimalik tasuda kinkekaardiga, sisestades Veebipoe poolt väljastatud koodi ostu sooritamisel.
5.5. Kui kinkekaardil olev summa on väiksem ostusummast, tuleb puuduvolev summa juurde maksta  Veebipoes pangaülekandega.
5.6 Kui kinkekaardil olev summa on suurem ostusummast ei kompenseerita hinnavahet.
5.7
 Fie Kaire Aren  on isikuandmete vastutav töötleja ning ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
5.8 Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.


NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

6. Veebipoes registreerumine

6.1.  Toodete ostmisel ei pea Te iga kord kulutama aega oma andmete (aadress, nimi, kontaktandmed)
sisestamiseks, vaid need kuvatakse automaatselt.
6.2. Saate  liituda Uudiskirjaga  ja olla alati esimesena kursis uute uudistega.
6.3. Teil on võimalik vaadata oma tellimuste ajalugu.
6.4. Võimalus kasutada soovikorvi.

7. Kohaletoimetamine

7.1. Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti
7.2.Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

7.3. Kliendil on võimalik valida erinevate toote kohaletoimetamise viiside vahel.
Toote kohalejõudmine  sõltub Kliendi poolt valitud  postiteenusest.
7.4. Klient kohustub tasuma Toote kättetoimetamiskulud, mis lisanduvad vastavalt valitud
kättetoimetamise viisile ja kuvatakse enne ostu sooritamist.

7.5. Valides kohaletoimetamise  viisina Omniva pakiautomaadist - pakiautomaati 
jõuab toode Kliendi poolt valitud pakiautomaati 2-5 tööpäeva jooksul arvates tellimuse summa laekumisest pangakontole.
Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS teatega,  mis sisaldab uksekoodi,
pakiautomaadi asukohta ning hoiutähtaja lõppu. Automaadid on avatud 24 tundi.
Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates sinu mobiiltelefonile uksekoodi saatmisest. 
Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse toode tagasi Veebipoele.

7.6. Valides kohaletoimetamise viisina Omniva pakiautomaadist - postkontori 
jõuab toode Kliendi poolt valitud postkontori 2-5 tööpäeva jooksul arvates tellimuse arve laekumisest pangakontole.
Toote kohalejõudmisest postkontori teavitatakse Klienti SMS teatega. Teates on kirjas paki asukoht,  
postiasutuse lahtiolekuajad ja kontaktid, samuti paki hoiutähtaeg.
Pakile järele minnes võta koos teatega kaasa ka isikut tõendav dokument.

7.7. Valides kohaletoimetamise  viisina  SmartPost  pakiautomaadi 
 jõuab toode Kliendi poolt valitud pakiautomaati 2-5 tööpäeva jooksul arvates tellimuse arve laekumisest pangakontole.
Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS teatega,  mis sisaldab uksekoodi,
pakiautomaadi asukohta ning hoiutähtaja lõppu. Automaadid on avatud 24 tundi. Toodet hoitakse pakiautomaadis
7 kalendripäeva alates sinu mobiiltelefonile uksekoodi saatmisest. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi Veebipoele.

7.8. Valides kohaletoimetamise  viisina  DPD  pakiautomaadi 
 jõuab toode Kliendi poolt valitud pakiautomaati 2-5 tööpäeva jooksul arvates tellimuse arve laekumisest pangakontole.
Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS teatega,  mis sisaldab uksekoodi,
pakiautomaadi asukohta ning hoiutähtaja lõppu. Automaadid on avatud 24 tundi. Toodet hoitakse pakiautomaadis
7 kalendripäeva alates sinu mobiiltelefonile uksekoodi saatmisest. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi Veebipoele.

7.9. Juhul, kui Klient on tellimuse  vormistanud  nädalavahetusel (ajavahemikul laupäeval  kuni esmaspäeval kella 09.00-ni) või riigipühal,
hakkab 2-5 tööpäeva tähtaeg kulgema  nädalavahetusele või riigipühale järgneval esimesel tööpäeval kell 09.00.

7.9. Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate  kontaktandmete õigsust,
vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel.
Müüja ei vastuta toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste  ja arusaamatuste  eest juhul,  
kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või  -õigsusest.

7.10. Kõik tooted, mis väljastatakse Veebipoest,  kontrollitakse eelnevalt üle, et vältida olukorda, kus klient saab defektiga toote.
Veebipoest välja saadetud kaup on korralikult pakitud.

8.0 Juhul, kui  toode ei jõua Kliendini heas seisukorras, on Klient kohustatud sellest Veebipoodi teavitama,
s
aates vastavasisulise kirja „Tagasiside vormi" kaudu.

 8. Toote ümbervahetamine ja tagastamine

8.1. Kliendil on õigus tehingust 14 päeva jooksul taganeda ja tellitud toode ümber vahetada või tagastada.  

Nimetatud 14-päevane tähtaeg hakkab kulgema arvates  toote  kättesaamisest ehk toote saabumisest ehk toote saabumisest pakuautomaati.

8.2. Klient saab toote tagastada  Veebipoodi,  kus teostatakse  toote ümbervahetamis- või raha tagastusprotsess.
Toote kättesaamise kohta saadab Veebipood Kliendi e-postile kinnituse. 

8.3. Toode on võimalik ümber vahetada või tagastada  Omniva pakiautomaadi, postkontori või SmartPosti kaudu.

8.4. Tagastamisega kaasnevad saatekulud pakiautomaadi või postkontori kasutamise korral katab Klient v.a kui toode saabus defektiga. 

8.5. Ümbervahetamise korral saadab Veebipood Kliendile uue toote vahetult peale ümbervahetamisele kuuluva toote kättesaamist.

8.6. Müüja tagastab Kliendile ostusumma koos kättetoimetamiskuludega 14 päeva jooksul arvates kliendipoolse
taganemisavalduse esitamisest Müüjale. Müüja võib raha tagastusega viivitada,
kuni toode on Kliendi poolt tagastatud Müüjale võikui Klient on esitanud tõendi, et on kauba tagasi saatnud. 
Raha tagastus toimub samale arvelduskontole, millelt Klient tegi tagastatava tellimuse makse. 

8.7. Toote ümbervahetamisel või tagastamisel on Klient kohustatud täitma kauba tagastusvormi
kauba tagastuslehel
 https://kadari.ee/et/tagastuse-vorm.
Peale taotluse saamist võetakse  kliendiga ühendust  e-maili kaudu.
Ümbervahetust või tagastust aktsepteeritakse ostu tõendava dokumendi olemasolul.
Tagasi saatmisel  tuleb toode pakendada viisil, et toode ja toote pakend transportimisel  kahjustatud ei saaks.

8.8. Tagastamisele kuuluva asja halvenemise korral vastutab tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul,
kui ta on asja kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks.
Et veenduda asja olemuses, omadustes ja toimimises, peaks tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes.
Selleks, et Klient ei peaks tasuma toote väärtuse vähenemise eest, ei tohi ümbervahetatav või tagastatav toode eelkõige, kuid mitte ainult, olla kahjustunud,
toode peab olema originaalpakendis, pakend peab olema avatud ettevaatlikult seda kahjustamata, kui see on võimalik ja toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid.

8.9. Tagastada ei saa avatud pakendiga kosmeetikatooteid või muid suletud pakendis tooteid, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või
hügieenilistel põhjustel ning kui need on pärast kohaletoimetamist avatud

9. Pretensioonide esitamise kord

9.1. Kliendil on õigus kasutada VÕS § 101 lg-st 1 tulenevaid õiguskaitsevahendeid: nõuda kohustuse täitmist,

oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda, nõuda kahju hüvitamist, taganeda lepingust, alandada hinda.

9.2. Veebipoest müüdud toodetele kehtib VÕS § 218 lg-s 2 sätestatud 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg.
Esimese kuue kuu jooksul on puuduse tõendamise kohustus Müüjal.

9.3. Võlaõigusseaduse § 222 lg-s 1 sätestatust tulenevalt on Kliendil õigus toote lepingutingimustele mittevastavuse korral nõuda toote
asendamist või parandamist. Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral kannab toote asendamise või parandamisega seotud kulud  Müüja. 

9.4. Klient peab puudusega tootest teavitama Müüjat kahe kuu jooksul alates puudusest teadasaamisest.

9.5. Müüja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest,
kui see on tingitud asjaoludest,mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure).

10. Ostutingimused ja nende muutmine

10.1. Veebipoes registreerudes või ostu sooritades nõustub Klient Veebipoe ostutingimustega ja kohustub neid täitma.

10.2. Müüja võib muuta Veebipoe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse Veebipoe keskkonnas.
Tehingule  rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

11. Muud tingimused

11.1. Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. 

11.2. Kui Klient  ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on Kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi  ja veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.
Klient kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.


11.3. Klient võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.


12.Otseturustus ja isikuandmete töötlemine


12.1. Veebi
pood kasutab Kliendi poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Kliendile saatmiseks.
Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

12.2.Veebipood saadab Kliendile uudiskirju ning pakkumisi Kliendi e-maili aadressile ainult juhul, kui Klient on
selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

12.3.Kliendil on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada
e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

13. Klienditugi

13.1. Klienditoe telefon on +372 55657479  

e-posti aadress: info@kadari.ee

12.3. Klientide kirjalikult esitatud kaebustele vastab Müüja hiljemalt 15 päeva jooksul. 

OSTUTINGIMUSED.pdf

 

Telli parimad pakkumised oma e-postiIga päev uued pakkumised!

Kadari veebipood @ 2024 | Veebiturvalisuse tagab: veebikaitse.ee | Ostuturvalisuse tagab: ostugarantii.eeWebShopper